FAQ

Dodatkowe informacje:

Metody wysyłki i odbioru towaru.

Zamawiając produkty w naszym sklepie możesz wybrać jedną z następujących metod odbioru towaru:

1. Odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym w Będzinie.
2. Wysyłka kurierska Inpost.
3. Przesyłka kurierska pobraniowa Inpost.
4. Po przekroczeniu sumy zamówienia w wysokości 100 zł klientowi przysługuje darmowa wysyłka kurierska Inpost.

 

Jak długo będę oczekiwać na swoje produkty?

W przypadku przesyłek kurierskich jeśli towar posiadamy na stanie wysyłka zostaje zrealizowana w tym samym dniu. W przypadku gdy towar jest zamawiany od producenta wysyłka odbywa się w dniu otrzymania  przez nas towaru. Wysyłki Inpost dostarczane są w 95% w następnym dniu roboczym po wysłaniu. Wszelkie dokładne informacje o dostępności i czasie realizacji można otrzymać dzwoniąc do nas na numer: (32) 267 67 78 lub 507 018 361 . 

Jak mam śledzić postęp realizacji zamówienia?

Wszelkie informacje o realizacji Twojego zamówienia sprawdzić możesz w zakładce ŚLEDZENIE ZAMÓWIENIA lub w wiadomościach e-mail, które zostaną do Ciebie wysłane bezpośrednio po złożeniu zamówienia w naszym sklepie.

Czy potrzebuje zakładać konto by złożyć zamówienie?

W naszym sklepie nie ma obowiązku zakładania konta przy składaniu zamówienia i zostanie zrealizowane w dokładnie taki sam sposób jak w przypadku zamówień z zarejestrowanego konta klienta. Mimo wszystko zalecamy jednak rejestrację by maksymalnie przyspieszyć proces przyszłych zamówień, administrować swoją historią zamówień oraz zyskiwać rabaty.

W jakich godzinach czynny jest nasz sklep stacjonarny?

  • Poniedziałek: 9:00-17:00
  • Wtorek: 9:00-17:00
  • Środa: 9:00-17:00
  • Czwartek: 9:00-17:00
  • Piątek: 9:00-17:00
  • Sobota: 10:00-14:00
  • Niedziela: Nieczynne

Gdzie znajdę zamówioną Fakturę VAT?

W praktycznie wszystkich przypadkach faktura zostaje dołączona do wysłanej paczki. Jeśli nie znajdziecie Państwo lub po prostu faktura gdzieś się zagubiła prosimy o zgłoszenie tego faktu na sklep@akustyka.com.pl wyślemy ją ponownie w formie elektronicznej.

Informacje na Fakturze VAT są błędne?

W tym przypadku prosimy o zgłoszenie tego na adres email sklep@akustyka.com.pl. Po potwierdzeniu nieprawidłowości wystawimy fakturę korygującą.
Prosimy załączyć nowe prawidłowe dane oraz numer błędnej faktury.