Użyty sprzęt:
- –Xcelsus XXM650 – głośniki średnio-niskotonowe na przód
- -Xcelsus XXT30 – głośniki wysokotonowe na przód
- -Xcelsus XXX2 Competition Crossover – zwrotnice do zestawu na przód
- –Morel Tempo Ultra 602 – zestaw odseparowany na tył
- -DC Audio m2 Level 2 12D2 – subwoofer 12 cali
- –Xcelsus Magma 1600.1D – wzmacniacz 1-kanałowy
- –Xcelsus Magma 220.4AB – wzmacniacz 4-kanałowy
- -Wygłuszenie drzwi – Comfort Mat Silver S3
- -Wygłuszenie bagażnika – Comfort Mat Dark D2
Z tego samochodu aż nie chce się wysiadać. Zabudowa ze wzmacniaczami ukryta pod drugą podłogą w bagażniku pozwala na ograniczenie zajmowanej przestrzeni bagażowej. Jednak dzięki kratce zamontowanej nad wzmacniaczami i pozwala podziwiać te podświetlone od dołu piękne wzmacniacze. Drzwi i bagażnik zostały wygłuszone w celu powstrzymania drgania karoserii pojazdu, które było bardzo słyszalne z zewnątrz oraz wewnątrz.
Samochód fabrycznie posiadał wzmacniacz Crunch GPX1200.4 i zestaw Morel Tempo Ultra 602 + Morel Maximo Ultra 602 Coax + subwoofer aktywny Ground Zero GZIB 250XBR-ACT. Lecz zestaw ten szybko się znudził i zapadła decyzja o zamianie całego nagłośnienia na nowo o produkty Xcelsus.
Jedynym wymogiem klienta było pozostanie przy fabrycznej jednostce sterującej. W związku z tym koniecznie było wyciągnięcie z radia 6 kanałów RCA pod dwa wzmacniacze. Użyliśmy więc dwóch konwerterów RCA, jednego dwu-kanałowego i jednego 4-kanałowego (rozdzielającego 2 kanały wejściowe na 4 kanały wyjściowe).
Po założeniu takiego zestawu konieczne było również wykonanie instalacji BIG 3 – nowe linie zasilania między masą, alternatorem i akumulatorem. Znacząco zmniejszyło to spadki napięcia przy mocnych uderzeniach subwoofera.
Instalacja elektryczna została poprowadzona przewodem OFC 35mm2, rozdzielona blokami rozdzielczymi Hollywood.


